Naisfiilis syntyy

Hellurei!

Tällä hetkellä kesälomailen vielä osteopaatin työstäni, mutta kuten vauvakaan ei kysy naiselta sopivaa synnytyshetkeä, ei Naisfiilis-sivustojen ja aputoiminimen syntyminen voinut odottaa loman loppumista. Keväällä tunsin suuren railon muodostuvan menneisyyden ja tulevaisuuden välille, pelon ja uteliaisuuden sekaisin silmin tarkastelin railostani, että mitä kaikkea jää taakse ja mitä lähtee mukaani tulevaisuuden matkalle. Hetki tuntui kuin eräänlaiselta kuolemalta ja jäin ihmetyksellä odottamaan, että mitä uutta on syntymässä. Tietenkään ei voi pelkästään vain jäädä odottelemaan, vaan täytyy olla tietoinen hetken ja ajanjakson merkityksestä ja ryhtyä haparoivin askelin ja yhä varmemmin ottamaan steppejä kohti sitä mitä haluaa tehdä. Tai mitä elämä haluaa minun tekevän. 


Keväällä monta rakasta asiaa jäi taakseni ja nyt lähdetään ilolla kohti uutta. Mulla on yhä kirkkaammin tullut visio siitä, että mun kuuluu auttaa muita naisia kehollisen tason lisäksi, mielen ja sielun tasolla. Ja jokaisen näiden tason kautta vaikutetaan aina muihinkin tasoihin. Osteopaatin työssäni olen saanut huomata, kuinka suuri tarve naisten keholliselle avautumiselle on, mutta olen myös kokemukseni kautta havainnut, ettei mulla pelkät osteopaattiset työkalut riitä kokonaivaltaiseen hoitamiseen. Suuri osa rajoituksistamme on ajatuksen ja alitajunnan tasolla. Tarvitaan mielen työkaluja, kuten valmennusta ja terapiaa, erilaisia kehollisia menetelmiä, kuten hoitoja, laulua, tanssia, joogaa ja aina sieluun asti ulottuvia tapoja, kuten meditaatiota, harjoitella ja olla. Naisen tulisi lähteä avaamaan erityisesti lantiotaan, sydäntään ja kolmannensilmän aluetta joka tasolla, voidakseen hyvin. 

Rakastan valmentajan työssä sitä, että voin olla oikeastaan mitä vaan, enkä ole aikaan ja paikkaan sidottu! Luin juuri Nainen omassa voimassaan- kirjan ja tämä antoi sen viimeisen tarvitsemani liekin lähtökitkaa vastaan. Tajusin, että tässä on missioni ainakin juuri tällä hetkellä. Auttaa teitä naisia autenttisen femiinisen energianne äärellä, tukea kehotietoisuudessa ja tunnetaidoissa sekä auttaa teitä löytämään oman voimanne ja liekkinne oman unelmaelämänne luomiseen! Ei ole yhtä oikeaa tietä ja tapaa olla nainen ja toteuttaa itseään, vaan jokaisen on löydettävä itsestään ne omat sisäiset voimansa ja liekkinsä. Mulla ei ole antaa kenellekään valmiita vastauksia ja itsekin olen kokoajan matkalla ja oppijan roolissa. Voin kuitenkin olla tukenasi ja voimme yhdessä ihmetellä elämää ja naisena olemista, sen syviä vesiä, ihmeellisiä, ristiriitaisia ja autuaita tunteita ja kehollisia tuntemuksia. 

Päivitän tällä hetkellä lähes päivittäin tuumailujani Instassa tililläni @naisfiilis. Piakkoin odotettavissa päivityksiä ja uutisia tuotteista ja tapahtumista :) 

Kiitos kun olet siinä!

💗:lla Sari :)

ps.voit seurailla minua tässä blogissa, sivuillani osteopatiaagile.fi (joka todennäköisesti muuttuu jossain vaiheessa osoitteeseen naisfiilis.fi) instassa sekä FB:ssä @naisfiilis ja @osteopatiaagile

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Haluatko totuuden? No handlaatko totuuden?

Blogi syntyy: Minä & Agile